Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Kastrullhäxan - 29 maj 2013 23:07

Igår var det ett år sen som jag var inne på förlossningen första gången pga mitt höga blodtryck. Jag blev hemskickad den kvällen.

Det är ungefär två veckor kvar till Julie blir ett år. Tiden har gått otroligt fort o Julie utvecklas på ett kanonfint sätt, allt ser bara bra ut trots att hon fick en lite tuff start i livet.

Idag upptäckte jag att hon stoppat in en kloss o ett lock till vällingflaskan i en högtalare.
Det slutade med att grannens pojk fick komma hit o lirka loss det med två gafflar.
Julie blev väldigt förtjust i grannpojken. Jag vet inte vad jag ska göra med den tösen för hon charmar verkligen alla!
Julies pappa kommer ha fullt upp med att hålla pojkarna på avstånd när Julie kommer upp i tonåren, det är ett som är säkert!!!

Och snart har halva året gått. Hittills har du känts rätt ok. Visst, det är olika från dag till dag och ibland har det varit riktigt tufft o jag har fått ta några riktigt djupa andetag för att komma vidare med förståndet i behåll.
Men överlag har det varit bra med mkt glädje o framtidsdrömmar.
Julie är vår solstråle här hemma o att jag lyckades kvala till SM med Jumme är ju en dröm som jag haft länge.

Nu är det dags att krypa lite längre ner under täcket. Fönstret står pyttelite på glänt o jag hör regnet utanför. Mysigt!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards