Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg under november 2008

Av Kastrullhäxan - 1 november 2008 13:42

Träningen blev iställd idag. Banan hemma var för hård, vi försökte sladda den men det bet inte tillräckligt.

Banan i Hemlingby var ännu väre, usch. Det såg ut som om det var vågot i gruset som frusit. Vi hade nog kunnat hoppa över dem.

Resten av banan var bara en stor isfläck.


Lite surt känns det för jag hade verkligen sett fram emot att rida lektion nu. 

Eftersom jag jobbar varenda och vareviga helg så blir det inte så mkt tid över till lektioner. Snacka om att det känns trist.

Jag kan ju inte hänga på transporten och åka till fältis heller =(


*snyft*


I morse fick bilen i alla fall på vinterdäcken, det har ju vräkt ner snö här igår och i natt. E och L hade tagit på hästarna vinteroverallerna. Limus var påpälsad ända upp till de där stora öronen hon har, haha.


Nu vet jag inte vad jag ska göra. Usch, dumma dag!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards