Matlagningen i blodet och hästarna i hjärtat

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Kastrullhäxan - 1 mars 2010 20:12

Så här ligger det till. Jag är lat därför tar jag drive-inn när jag ska ha min mat. Det började ganska oskyldigt men har under tidens gång blivit en flirt (tror jag). Man åker in o beställer i drive-inn och så växlar vi några privata ord och små skämt. Så när Eva-Lotta (som heter egentligen något annat) är där så får jag alltid en extra köttbulle . När jag sedan kommer fram till luckan så bara tittar vi på varandra men säger inget mer än "det blir 65kr, tack". Vi kan dra värsta skämten numera i headsetet men väl i luckan blir det knäpptyst . Hur ska man tina upp henne i luckan Eller är det ett försäljningstrick så att man ska komma tillbaka liksom. Ja ja blir inte klok. Ska jag glömma henne och ta ett annat hak?




Denna text hittade jag på ett forum där jag alltid hänger.

Jag tyckte att det var lite roligt ändå (och kunde inte låta bli att svara i tråden) då jag nästan heter Eva-Lotta egentligen.

Dock pratar ju den här mannen om köttbullar, vilket vi inte säljer...

Hur mannen ser ut har jag ingen aning om man jag fick en beskrivning från några andra i tråden: Rollator och foppatofflor.  


/Kastrullhäxan  



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards